Pravidlá pre vrátenie tovaru

Pravidlá pre vrátenie tovaru

Spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy pri zmluvách, ktorých predmetom je tovar vyrobený podľa presného návodu spotrebiteľa, ktorý bol prispôsobený jeho osobným potrebám, ktorý vzhľadom na svoju povahu nie je vhodné vrátiť. , ktorá podlieha skaze alebo ktorej platnosť už uplynula. Ak nie ste spokojní s personalizovaným produktom s vaším imidžom, ponúkame vám 100% záruku spokojnosti. Čo najskôr vám vyrobíme nový produkt s novým imidžom. Záruka 100% spokojnosti sa nevzťahuje na produkty s náhľadmi, textom, názvami alebo predkreslenou grafikou, z ktorých si vyberiete.

U nepersonalizovaných výrobkov ponúkame vrátenie peňazí do 15 dní bez akýchkoľvek otázok:

SŤAŽNOSŤ NA DORUČENIE/POŠKODENÁ ZASIELKA
Ak je zásielka neúplná alebo poškodená, zásielku nepreberajte a do odovzdávacieho protokolu spolu s dopravcom zaznamenajte dôvod neprevzatia.
Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, informujte nás na e-mail: info@pancucha.sk v priebehu 48 hodín od prevzatia zásielky.
Pošlite nám na e-mail tiež fotografie zásielky (s čitateľným štítkom) a produktu, kde bude jasne vidieť poškodenie. Vašu sťažnosť budeme riešiť prednostne a za spôsobené nepríjemnosti sa úprimne ospravedlňujeme.

STORNO OBJEDNÁVKY
Ak je už objednávka uzavretá, a je na ceste k Vám, stornovať už sa bohužiaľ nedá.
Pre storno objednávky prosím pošlite e-mai na info@pancucha.sk, do predmetu napíšte STORNO a číslo Vašej objednávky vo formáte #STSKXXXXX.

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Do 14 dní od prevzatia zásielky máte možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy a súčasne tiež máte nárok na výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí.
Výrobok, ktorý si prajete vymeniť alebo vrátiť nesmie byť poškodený. Výrobok musí byť vrátený v originálnom a nepoškodenom obale s kompletným príslušenstvom. V opačnom prípade bude žiadosť na výmenu alebo vrátenie peňazí zamietnutá alebo vyriešená len čiastočne.
Počas 14 dní od prevzatia zásielky vyplňte formulár na odkaze nižšie pre výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí alebo nás prosím informujte e-mailom, že si prajete odstúpiť od zmluvy.
Ihneď po odoslaní vyplneného formulára obdržíte na Váš e-mail viacmiestny kód pre výmenu alebo vrátenie tovaru. Ak ste ho nedostali, kontaktujte nás prosím e-mailom.
Pred odoslaním tovaru späť nezabudnite skontrolovať (napr. v potvrdení objednávky, ktoré Vám prišlo e-mailom), že ste výrobok kúpili v našom internetovom obchode. V prípade, že nám pošlete produkt, ktorý nie je náš, nenesieme zodpovednosť za vašu chybu a balíček nevrátime.
Produkt nám môžete vrátiť najneskôr do 14 dní od prevzatia balíka prostredníctvom akejkoľvek pobočky Zásielkovňa. Pre kód pre vratku nám prosím pošlite e-mail na: info@pancucha.sk

Akonáhle naše reklamačné oddelenie dostane váš balík, nový produkt bude zaslaný ako náhrada alebo bude kúpna cena vrátená podľa zákonnej lehoty do 14 pracovných dní.
Zoznam položiek, u ktorých nie je možné odstúpiť od nákupu resp. je obmedzené:
– Prispôsobené produkty
– Personalizované ponožky
– Personalizovaný vankúš
LEN ŽIADOSTI, SPĹŇAJÚCE VŠETKY UVEDENÉ PODMIENKY BUDÚ ÚSPEŠNE VYRIEŠENÉ.

VÝMENA TOVARU V ZÁRUKE, REKLAMÁCIE
Ak váš výrobok nefunguje správne, môžete si nárokovať záruku. Pri všetkých elektronických zariadení v našej ponuke máme záruku 24 mesiacov.
Záruka sa nevzťahuje na:
· Fyzické poškodenie
· Opotrebovanie používaním
· Poruchy, ku ktorým došlo v dôsledku nesprávneho, nevhodného a nedbalého používaní výrobku
Tovar musí byť vrátený v originálnom a nepoškodenom obale s kompletným príslušenstvom. V opačnom prípade bude žiadosť o reklamáciu zamietnutá alebo vyriešená len čiastočne.Vyplňte formulár na odkaze nižšie pre výmenu tovaru alebo nás prosím informujte e-mailom.

Ihneď po odoslaní vyplneného formulára obdržíte na Váš e-mail viacmiestny kód pre výmenu alebo vrátenie tovaru. Ak ste ho nedostali, kontaktujte nás prosím e-mailom.
Počas 14 dní od vyplnení a odoslaní žiadosti balík pošlite späť ako vratku cez akúkoľvek pobočku Zásielkovne. Pre kód pre vratku nám prosím pošlite e-mail na: info@pancucha.sk

Akonáhle naše reklamačné oddelenie dostane váš balík, nový produkt bude zaslaný ako náhrada alebo bude kúpna cena vrátená podľa zákonnej lehoty do 14 pracovných dní. LEN ŽIADOSTI, SPĹŇAJÚCE VŠETKY UVEDENÉ PODMIENKY BUDÚ ÚSPEŠNE VYRIEŠENÉ.